Friday 16 November 2012

TABITA SKINCARE

Hai u ollsss.....aku dah pakai Tabita Skincare nie dah 6 bulan.....mule2 aku rase marah sebab jerawat naik,,,,,then after a few months....wajahku dah berubah....ramai yg tegur uollsss....."eh, muka u dah putih, eh muka u dah bersih...n look glowing sis...haha...sukenye aku ...rase nak lompat2 je.......ekekeke...Harga? memg mahal la produk nie tp tahan 3 bulan maaa.....RM360 utk set exclusive...consist of facial soap, smooth lotion, day cream n nightly cream.......

Seriously....dulu muka aku gelap, berjerawat, banyak parut hitam2, kusam, banyak kawah2 akibat parut jerawat....wahhhh banyak masalh muka aku.....dah macam2 produk yg aku pakai...Tia Amelia pun pernah pakai tp still kusam....eh SKII pun den penah pakai tau....haaa..sampai ke SKII tue.......punyela berusaha nak cantik....eh bknla nak cantik sgt , at least muka aku bebas dr ancaman durjana ini...aisshhhh...and.....finally aku diperkenalkan  oleh anak buah aku tentang produk nie....mase tu aku masih gigihnye pakai SKII lg...hehehe.....SKII ok tp agak lambat sket tindak balasnye....aku nie nak nmpk cepat je...ahaks...ok, return to Tabita skincare, Anak buah laki aku perkenalkan  produk yg dia pakai...katanye dr Indon.....kulit dia mmg cantik sesangatttt....then, aku balik rumah and dengan segera aku google tentang skincare nie....akhirnya memg sah bgus Nobita nie....eh, Tabita...correction! ngeh..ngeh..ngeh....Banyak testimoni yg sangat meruntun jiwaku bile tgk wajak2 yg bagai artis...awesome ooiii....ehhh, esok aku smbung...ade keje plak nie....

No comments:

Post a Comment