Tuesday 13 November 2012

GLUTHATHIONE AMAZING LOTION

GLUTATHIONE AMAZING LOTION (HAND & BODY)
PERTAMA DI MALAYSIA
Diikhtiraf Oleh
JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM) – HALAL
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)

Setelah melakukan kajian rambang majoriti rakyat Malaysia terlalu obses tentang kecantikan khasnya memutihkan kulit wajah.Justeru itu terdapat perbezaan ketara diantara warna kulit wajah dan kulit tubuh badan terutama lengan atau tangan,kerana kita tidak mempedulikannya atau tiada produk tersebut?
Adakan kami benar? Anda nilaikan sendiri.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Disini syarat PINKISH BEAUTY COSMETIC mempersembahkan perlancaran GLUTATHIONE AMAZING LOTION setelah sekian lama membuat kajian bersama pakar dematologi yang bertaraf antarabangsa bagi mendapatkan satu hasil yang menakjubkan bagi losyen pemutih kulit untuk rakyat Malaysia khasnya.

Kajian yang penuh teliti dimana bahan-bahan ramuan yang telah diimpot dan dipilih sendiri oleh pakar-pakar yang dilantik oleh syarikat.

Dengan membawa kesan yang menakjubkan seperti berikut :-

1. Satu-satunya losyen yang boleh melakukan DETOX seluruh kulit badan dimana boleh memecahkan warna tompok2 hitam diatas kulit supaya ianya lebih sekata kapada warna asal kulit.

2. Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV

3. Membekalkan nutrisi kepada kulit ianya boleh menghaluskan,mencerahkan,menyerikan dengan formula pemutihan.

4. Mengharumkan tubuh badan dengan ekstrak rose segar sambil memproses mencerahkan kulit tubuh walau diwaktu tidur.

5. Tidak berlendir atau berminyak.

6. Kuasa SPF yang telah dikaji oleh pakar mengikut kesesuai rakyat Malaysia.(Ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuian boleh merosakkan kulit—contoh SPF 60-150 hanya boleh diguna bila anda berada dikawasan gurun)

7. Membaiki parut diatas kulit.

8. Menyerapan yang baik dan panatas kedalam kulit dengan sekali sapuan.

9. Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan.


Teknik sapuan yang betul dam mesti disapu selepas mandian.Bagi kesan menakjubkan gunalah sabun GLUTATHIONE COLLAGEN untuk mandian bagi hasil yang ketara.

Untuk Pengguna Islam:-
(Solat hajat telah dilaksanakan keatas GLUTATHIONE AMAZING LOTION moga ianya diberkati sipemakai dan berkesan)
“Dari Abi ad-Darda’ radiallahu ‘anhu berkata: Wahai sekalian manusia! Sesungguhnya aku pernah mendengar Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda: Barang sesiapa yang berwuduk lalu ia sempurnakan wuduknya, kemudian melakukan solat dua rakaat dengan sempurnanya, nescaya Allah akan menunaikan segala hajatnya (apa sahaja yang diminta) cepat atau lambat”.








No comments:

Post a Comment